Oproepen nieuwe stijl

Al een paar jaar bent u van ons gewend dat u een uitnodiging van ons ontvangt om een controle-afspraak te maken wanneer het weer tijd is voor uw periodieke controle. Veel klanten stellen deze service op prijs. We merken in de praktijk ook dat veel mensen direct reageren als de oproep op de deurmat of in de mailbox verschijnt.

Bij grote gezinnen is het weleens lastig om te zien voor wie de oproep nu eigenlijk bestemd is. Met een telefoontje naar de praktijk is dit snel opgelost, maar het zou natuurlijk handiger zijn als we direct in de oproep vermelden voor wie deze nu eigenlijk bedoeld is. De ontwikkelaars van het softwareprogramma waar we mee werken zijn zo handig dat ze dit nu mogelijk gemaakt hebben. Vanaf nu ontvangt u per gezinslid een aparte oproep per mail, óf staat er op het kaartje duidelijk vermeld voor wie de oproep bestemd is. U kunt nog steeds op de oproep reageren volgens de manier die het beste bij u past: per telefoon, per mail, of via onze website.

Wij proberen bij het inplannen van uw afspraken altijd rekening te houden met uw voorkeur voor dag of tijdstip om de afspraak in te plannen.

Wij vinden het altijd heel fijn om van u te horen wanneer u denkt dat iets anders kan. U ziet dat wij hier ook voor open staan en ook echt met uw suggesties aan de slag gaan om te verbeteren waar het beter kan.

Heeft u zelf nog suggesties voor verbetering? Schroom dan niet om dat met ons te bespreken. U kunt altijd de tandarts of één van onze assistentes hierover aanspreken, ons mailen of een bericht sturen via het contactformulier op onze website. Een stralende glimlach voor al onze cliënten, dat is waar het ons om gaat!